וויגובי Wegovy מינונים: כל מה שצריך לדעת על מינון לוויגובי

לאחר שתרופת הפלא לירידה במשקל נחתה בארץ, רבים מהמטופלים או מאלו שרוצים להתחיל את הטיפול התרופתי, שקראו קצת לעומק על תרופת הוויגובי, תהו לעצמם מדוע לוויגובי מינונים שמתנהלים בצורה מעט לא שגרתית. ובכן בדיוק לשם כך, ובשביל לעשות סדר בכל עניין המינונים של התרופה, ריכזנו עבורכם במילאן מדיקל את המידע הבא.
טבלת מינונים וויגובי מילאן מדיקל

עוד לא שמעתם? הכירו את הפתרון המושלם לירידה במשקל

משקל עודף והשמנת יתר הן מצבים בריאותיים שרבים מהנמצאים בהם אינם רוצים בזה. לשם כך, ישנן דרכי רבות לירידה במשקל ולהרזיה, כאשר בין כלל האמצעים ישנה אפשרות ליטול גם זריקות הרזיה שנכללות גם הן תחת משפחת התרופות לירידה במשקל. בין התרופות האלו, ניתן למצוא את תרופת האוזמפיק המוכרת, שהוחלפה לאחרונה בתרופת וויגובי Wegovy מינונים גבוהים יותר, וכן תרופות מוכרות אחרות כגון סקסנדה וריבלסוס.

תרופת הוויגובי, שנמצאה בעלת יעילות רבה מאוד, יכולה להתקבל על ידי קבלת מרשם, שמותנה בגיל המטופל כמו גם במדד BMI של 30 ומעלה, או BMI 27 ומעלה לצד 1 מגורמי הסיכון אותם הגדיר משרד הבריאות.

רופאה ליד שולחן עם ציוד רפואי

כך מתבצע תהליך השימוש בתרופת ה Wegovy

מאחר שתרופת הוויגובי היא התרופה המרכזית כיום לירידה במשקל, וזו שגם מומלצת מטעם משרד הבריאות לצורך זה, רבים מהמטופלים שרוצים או שהתחילו את התהליך, תוהים מדוע לוויגובי Wegovy מינונים שונים. ובכן על מנת להבין את זה, נסביר תחילה את אופן נטילת התרופה.

  1. קבלת התרופה – השלב הראשון כמובן הוא קבלת המרשם והתרופה עצמם, בהתאם לתנאים עליהם דיברנו.
  2. מינון התחלתי – תחילת הטיפול מלווה במינון נמוך העומד על 0.25 מ"ג.
  3. עלייה הדרגתית במינון – במהלך תהליך שאורך מספר חודשים, מעלים לצד ליווי צמוד של צוות רפואי את מינון התרופה בהדרגה. זאת על מנת להרגיל את הגוף לתרופה, ולבצע את הטיפול בצורה יעילה ובטוחה.
  4. המינון הסופי – בתום התהליך ההדרגתי, אמור המטופל להגיע למינון של 2.4 מ"ג.

המינונים השונים, מתבצעים אם כן בהתאם לייעוץ של רופא מומחה, כמו זה שניתן למצוא אצלנו במילאן מדיקל, ועל פי תהליך נטילת התרופה ההדרגתי.

מאחורי הקלעים: מה הסיבה לכך שלוויגובי Wegovy מינונים שונים?

כפי שראינו זה עתה, לוויגובי מינונים שונים במהלך התהליך התרופתי, אך יש לכך סיבה. מעבר לסיבה שציינו קודם לכן, שהיא הסתגלות הגוף באופן הדרגתי לתרופה, יש לכך סיבה נוספת.

ראשית, ההבדל במינונים משתנה בין אדם לאדם באופן אינדיבידואלי בשל המצב הבריאותי ששונה מאחד לשני. כמו כן, התאמת המינון חשוב לצורך דיוק הירידה במשקל, אשר מפוקח על ידי מומחה בתחום, שיודע כיצד להפוך את תהליך נטילת התרופה לייעל ביותר עבור המטופל.

רופא מסדר קוביות עם ציורים של דברים הקשורים לרפואה

איך לדעת שהמינון שקיבלתי אכן תואם לי?

אחת השאלות החשובות שעולות במהלך נטילת וויגובי, היא "איך אדע שהמינון אכן מתאים לי?". ובכן יש לכך מספר דרכים, כאשר אצלנו במילאן מדיקל, ישנו צוות שלם של אחיות שדואג לכל מטופל באופן אישי, ומחייג אליהם אחת לשבוע על מנת לבדוק ולמדוד את קצב הירידה במשקל. זאת כמובן, על מנת לייעל את תהליך הירידה במשקל והשימוש בתרופה.

כמה זה עולה: למה לוויגובי מינונים במחירים שונים?

לאחר שראינו מדוע לWegovy מינונים שונים, והבנו את המשמעות של זה, אפשר להתחיל לדבר על הדבר הבא, והוא לא אחר מאשר העלות. אם כן, ריכזנו עבורכם את העלויות הנפוצות של התרופה בטבלה הבאה, שיעשו קצת סדר.

המינון המחיר
מינון התחלתי – 0.25 מ"ג 760 ש"ח
מינון מקסימלי – 2.4 מ"ג 1,250 ש"ח
מחיר חודשי ממוצע לאורך כל תקופת הטיפול 1,000 ש"ח

נציין אם כן, שמדובר במחירי הבסיס של התרופה, וכי ייתכן בהחלט שמרכזים המספקים את התרופה ישנו את המחירים בהתאם לעלויות התרופה בזמן אמת.

ירידה מובטחת ובטוחה רק עם מילאן מדיקל!

לסיכום, אם אתם מעוניינים לקבל לוויגובי מינונים שיתאימו לכם ויסייעו לכם באמת לרדת במשקל בהבטחה ובאופן בטוח, מילאן מדיקל כאן לשירותכם. אצלנו תוכלו למצוא שירותי ייעוץ לקבלת מרשם, קבלת וויגובי עד הבית, וכן תוכלו למצוא תוכנית טיפול אישית, שתתאים לכם את המינונים השונים ואת אופן נטילת התרופה באופן אינדיבידואלי.

כל זאת כמובן, לצד ליווי צמוד ומעקב אישי מטעם המומחים של מילאן מדיקל לאורך כל תקופת הטיפול – לחצו כדי לראות את סיפורי ההצלחה שלנו!


צור קשר

הצטרפו לקהילה הרשמית של וויגובי בישראל! וויגובי ישראל

לוויגובי אין תופעות לוואי ייחודיות במיוחד מעבר לתופעות הלוואי השגרתיות כגון שלשולים, בחילות וכדומה. עם זאת, חשוב לציין שכמובן במידה שאתם צורכים את התרופה על פי הוראות היצרן והרופא, ומוודאים לערוך בדיקות שגרתיות, אין כל סיבה שיצוצו תופעות לוואי כלשהן.

לא. תרופת הוויגובי אושרה לשימוש בארץ, והיא נמצאת בשימוש נרחב מחוץ לארץ במשך שנים. זאת כמובן, לאחר מחקרים ובדיקות רבות שבדקו את יעילותה ובטיחותה, ואישרו אותה לשימוש על ידי בני אדם ללא כל חשש.

מחקרים בתחום, וכן תוצאות מוכחות בשטח, מעידות על כך שיעילות התרופה עומדת על יכולת של ירידה במשקל בכמות של עד 20% ממשקל הגוף ההתחלתי.

לנטילת וויגובי מינונים שונים בהתאם לשלב בתהליך הטיפול שלכם. באופן כללי, את המרשם לתרופה ניתן להשיג אצל רופאים מומחים, וזאת בתנאי שאתם עומדים בקריטריונים שהציב משרד הבריאות לתרופה.

וויגובי Wegovy מינונים: כל מה שצריך לדעת על מינון לוויגובי - כל מה שרציתם לדעת

הכירו

את ערוץ היוטיוב שלנו

עם מיטב המומחים של מילאן מדיקל

בדיקת התאמה בחינם

קבלו בדיקת התאמה בחינם !
עם אחד מצוות המומחים של מילאן מדיקל

דילוג לתוכן