מה לאכול עם וויגובי Wegovy?

כאשר נוטלים תרופות, ובפרט כאשר נוטלים תרופות לירידה במשקל, ישנה נטייה לחשוב כי המזון אותו אנו מכניסים לגוף בעל השפעה על יעילות התרופה. ובכן מחשבה זו אכן הגיונית, אך כאשר נשאלת השאלה מה לאכול עם וויגובי, התשובה אליה יכולה להיות כמעט הכל. מדוע? על כך ועוד נדבר ממש עכשיו.
רופאה ליד שולחן מלא בירקות ופירות

תרופת הפלא שמשגעת את המדינה!

מה לאכול עם וויגובי? אז למי שעוד לא יצא לשמוע על תרופת הפלא, בואו נכיר אותה תחילה ממש על קצה המזלג. אם כן, וויגובי הינה תרופה אשר נכללת תחת משפחת הזריקות להרזיה, לצד תרופות כגון אוזמפיק, סקסנדה ועוד. עם זאת, נכון לשנת 2024, וויגובי הינה התרופה העיקרית המשמשת עבור ירידה במשקל והרזיה, וזאת לאחר שבתקופה האחרונה התחילה לייבא אותה מאמריקה, כשעד כה תרופת האוזמפיק היא זו ששימשה כתרופה הראשית לירידה במשקל

בפועל, תרופת הוויגובי מסייעת למטופלים לרדת במשקל ולהגיע להצלחה של עד כ-20% של ירידה במשקל הגוף, נתון משמעותי במיוחד, אותו ניתן גם לראות בשטח באמצעות מגוון סיפורי הצלחה של מילאן מדיקל עם מטופלים שונים.

כיצד ניתן לקבל וויגובי?

רגע לפני שנדבר על מה לאכול עם וויגובי, חשוב להבין כיצד ניתן לקבל בכלל את התרופה. ובכן על מנת לקבל מרשם לתרופת הוויגובי, משרד הבריאות הציב 3 תנאים מרכזיים והם:

  1. סף גיל העומד על 18 לכל הפחות.
  2. מדד BMI העומד על 30 ומעלה ומעיד על עודף משקל חריג.
  3. מדד BMI העומד על 27 לפחות, לצד גורם סיכון נוסף מתוך גורמי הסיכון שהוגדרו על ידי משרד הבריאות כגון עודף משקל, סוכרת, לחץ דם גבוה ועוד.

אז מה לאכול עם וויגובי: המלצות הרופאים

לאחר שהבנו את כל הדברים הבסיסיים הנדרשים להבנה אודות וויגובי, כעת נוכל סוף סוף להבין מה כדאי לאכול עם וויגובי. ובכן באופן כללי אין הגבלה כלשהי על מה שמכניסים לגוף בזמן נטילת התרופה, שכן לא קיימים איסורים מיוחדים על האוכל אשר עלולים לגרום לשיבוש או בעיות ברמת היעילות של התרופה עצמה.

עם זאת, על מנת להעצים את היעילות של הליך הטיפול, רופאים רבים ממליצים ואף מחייבים את המטופלים שלהם לדבוק בתזונה בריאה לצד נטילת התרופה. מדוע המלצה זו חשובה? ובכן התשובה לכך דיי ברורה, שכן נטילת התרופה לצד הרגלי אכילה לא בריאים, אמנם תוביל אתכם לתוצאה טובה, אך אם אפשר להגיע לתוצאות טובות הרבה יותר בעזרת אורח חיים בריא, ובו בזמן גם לדאוג לבריאות הגוף שלכם עם תזונה איכותית, למה לא?

ובכן אם נכנס ממש לתפריט עצמו, נוכל למצוא מאכלים שונים שמומלצים בכל תפריט של תזונה בריאה, כגון ירקות ופירות אשר עשירים בויטמינים איכותיים שמסייעים רבות לגוף, דגנים מלאים כאשר באלו נוכל למצוא סיבים תזונתיים, פחמימות מלאות, שתיית מים מרובה ועוד. כמו כן, חשוב לדעת לאכול בזמנים קבועים וארוחות מסודרות. לצורך שמירה על סדר אכילה בריא, ובכך להנות כאמור מתוצאה מושלמת.

לעשות או לא לעשות: טיפים מנצחים לשימוש יעיל בוויגובי

אמנם הבנו באופן כללי שאפשר לאכול הכל בעת נטילת התרופה, אך לא מדובר עדיין בתשובה מספקת. לשם כך, הכנו עבורכם את הרשימה הבאה עם דברים שכדאי ולא כדאי לעשות בעת נטילת התרופה.

  • לא מומלץ לשתות משקאות מוגזים כיוון שאלו עלולים להכביד על הבטן.
  • מומלץ מאוד לשתות כמות רבה של מים.
  • לא מומלץ לאכול מאכלים מטוגנים בפרט, ומאכלים עתירי שומן בכלל, שכן אלו עלולים לגרום לתחושות של אי נעימות לרבות בחילות.
  • מומלץ לשלב הליכות ופעילות גופנית ולו הבסיסית ביותר על מנת להאיץ ולסייע לקצב הירידה במשקל.

באופן כללי, העצה החשובה ביותר שניתן לקבל היא פשוט להקשיב לגוף שלנו במהלך הטיפול בתרופת הוויגובי. ההמלצות שלעיל, הינן המלצות שגרתיות, אך בפועל כל מטופל חווה את התרופה בצורה מעט שונה.

חשוב להבין שהתרופה עלולה לגרום למעט סלידה ממוצרי מזון שונים כחלק מתהליך הטיפול, ולכן כאמור הכי טוב פשוט להקשיב לגוף, להבין מה עושה לו טוב ומה פחות, ובהתאם לכך תדעו בצורה הטובה ביותר לכם באופן אישי מה לאכול עם וויגובי.

מה ההבדל בין תרופות ההרזייה השונות? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר!

רגע לפני שנסיים, חשוב לנו לעשות לכם קצת סדר בין תרופות ההרזייה השונות, על מנת שתוכלו לדעת במה מדובר אם במקרה נתקלתם עד כה בשמות שונים.

שם התרופה מה השימוש בתרופה
אוזמפיק תרופת האוזמפיק משמשת במקור עבור חולי סוכרת סוג 2, כאשר בנוסף לכך שימשה עד כה, באישור מיוחד, עבור ירידה במשקל.
וויגובי ה-תרופה לירידה במשקל, הייתה בשימוש נרחב עד כה בארצות הברית ובאמריקה בכלל, ולאחרונה הגיעה גם ארצה.
סקסנדה תרופה לירידה במשקל גם כן. עם זאת, מדובר בתרופה עם אחוזי היעילות הנמוכים במשפחת הזריקות להרזיה.

שולחן עם חוברת מחשבון וירקות ופירות

מילאן מדיקל: דואגים לבריאות שלכם מ-א' ועד ת'!

לסיכום, אם אתם תוהים מה לאכול עם וויגובי, אתם יכולים להיות רגועים כי בגדול אפשר לאכול הכל. עם זאת, מומלץ בחום לדבוק בתזונה בריאה ואורח חיים בריא לצד נטילת התרופה, שכן כך תוכלו להגיע לתוצאות מרשימות הרבה יותר.

מדובר בתרופה איכותית במיוחד, שבעזרת יעוץ רופא מומחה של מילאן מדיקל ניתן לקבל אותה בקלות עד הבית עם מרשם רופא. אי לכך, אם אתם מעוניינים בתרופה שתסייע לכם בירידה במשקל, מילאן מדיק עומדים לרשותכם, וממליצים על וויגובי, שבעזרתנו תוכלו לקבל אותה בקלות ובמהירות, לחצו כדי לראות את סיפורי ההצלחה שלנו!

צרו קשר

הצטרפו לקהילה הרשמית של וויגובי בישראל! וויגובי ישראל

תרופת הוויגובי ותרופת האוזמפיק שתיהן תרופות שמטרתן לסייע בירידה במשקל ובהרזייה באופן כללי. עם זאת, וויגובי מיועדת מלכתחילה לשימוש זה, לעומת האוזמפיק שמטרתו ההתחלתית היא דווקא עבור חולי סוכרת. כמובן שישנם הבדלים רבים נוספים, אך זהו ההבדל הבסיסי והמהותי ביותר.

תרופת הוויגובי היא למעשה תרופה אשר מסופקת על מזרקים להזרקה תת עורית. בכל מזרק של וויגובי, תוכלו למצוא את המינון הדרוש לכם בהתאם להנחיית הרופא, ובכך לבצע את תהליך הטיפול בצורה נוחה ויעילה.

עלות התרופה משתנה לאורך תהליך הטיפול, שכן עלות הזריקה נקבע בהתאם למינון, והמינון אינו קבוע לאורך כל הטיפול. בהתאם לכך, מחיר התרופה עומד בממוצע על כ-1,000 ש"ח לזריקה.

הזכאות לקבלת תרופת הוויגובי נקבעה על ידי משרד הבריאות, כאשר ההנחיות מחייבות את המטופל לעמוד במספר קריטריונים אשר יזכו אותו במידת הצורך בקבלת היתר לטיפול באמצעות תרופה זו.

מה לאכול עם וויגובי Wegovy? - כל מה שרציתם לדעת

הכירו

את ערוץ היוטיוב שלנו

עם מיטב המומחים של מילאן מדיקל

בדיקת התאמה בחינם

קבלו בדיקת התאמה בחינם !
עם אחד מצוות המומחים של מילאן מדיקל

דילוג לתוכן