וויגובי Wegovy תופעות לוואי: כל מה שצריך לדעת על התרופה

לאחר תקופה לא קצרה בה הייתה בעיקר בארצות הברית, נחתה בשבועות האחרונים תרופת הפלא להרזייה וירידה במשקל, ה"וויגובי". למי שלא מכיר, מדובר בתרופה בעלת יעילות רבה בירידה במשקל ובטיפול במצבי השמנת יתר, כך שהשימוש בה נחשק יותר מאי פעם. אך רגע לפני השימוש בתרופה, היה לנו במילאן מדיקל חשוב להציג בפניכם גם את צידו השני של המטבע, ולדבר מעט על תופעות הלוואי. מוכנים? בואו נתחיל!
אחות בשולחן משרדי עם תרופות וכותבת בחוברת ליד מחשב נייד

וויגובי: תרופה שמסייעת בהרזייה מהירה ופשוטה

וויגובי Wegovy תופעות לוואי, עבור אלו שלא מכירים את התרופה ולא יצא לה לשמוע אודותיה עדיין, נסביר תחילה מעט על התרופה באופן כללי, ומשם נעבור לדבר על תופעות הלוואי וכן על מאפיינים נוספים של התרופה. אם כן, באופן כללי תרופת הוויגובי נכללת תחת משפחת זריקות להרזיה, ומכאן ניתן כמובן גם להבין כי מדובר בתרופה המשמשת בעיקרה את אוכלוסיית האנשים בעלי השמנת יתר או משקל עודף.

וויגובי, לא הייתה זמינה עד כה בארץ, אך בתקופה האחרונה אושרה על ידי משרד הבריאות, והתחילה את ההטמעה ברחבי בתי המרקחת השונים, כאשר על מנת לקבל את התרופה, נדרש מרשם רופא.

כך תוכלו להנות גם אתם מזריקת ההרזייה

לאחר שהבנו באופן כללי מהי התרופה, ורגע לפני שנתחיל לעסוק בסיבה שלשמה התכנסנו, בואו נבין רגע איך בכלל ניתן להנות ולקבל את זריקת הוויגובי.

 

מס"ד השאלה בדבר קבלת התרופה ההסבר
1 איך ניתן לקבל מרשם? קבלת המרשם מחייבת, וניתנת למטופל על ידי רופא מוסמך בלבד, לאחר שהמטופל עומד בדרישות.
2 מהם התנאים לקבלת התרופה? קבלת התרופה מותנית בגיל המטופל, כמו גם במדדים שונים ומצב בריאותי המבוססים בעיקרם על מדד ה-BMI.
3 איפה ניתן לרכוש את התרופה? את התרופה ניתן לרכוש כיום בארץ בבתי המרקחת השונים, או בעזרת מרכזי הרזייה שונים כמו פלטפורמת מילאן מדיקל.

האם לוויגובי Wegovy תופעות לוואי?

לאחר שהכרנו את התרופה דיי לעומק, נוכל סוף סוף לגשת לשאלה המרכזית שלנו, והיא "האם לוויגובי תופעות לוואי?". אם כן, נפתח ונאמר שבדומה לכל תרופה אחרת, גם לוויגובי ישנן תופעות לוואי, כאשר אלו מתחלקות באופן כללי ל-2 רמות שכיחות.

 

דוגמאות לתופעת הלוואי אופן הטיפול
תופעות לוואי שכיחות לרוב מדובר על תופעות לוואי במערכת העיכול כגון בחילות, הקאות, שלשולים, גזים ושיהוקים. מעקב וליווי רפואי צמוד לאורך כל נטילת התרופה, שכן גורם מוסמך בהחלט יכול להפחית ואף למנוע תופעות לוואי אלו.
תופעות לוואי נדירות תגובה אלרגית חמורה, פגיעה בתפקוד הכליות, עליה באנזימי הלבלב ועוד. במקרים של תגובות חריפות לתרופה, יש לפנות לגורם רפואי בהקדם האפשרי על מנת למנוע סכנות רפואיות.

שולחן עם מחשב נייד דף נייר משקפיים תרופות ומד חום

כיצד ניתן להימנע מתופעות הלוואי של וויגובי?

אז אמנם לוויגובי אכן תופעות לוואי, אך בהחלט ישנה דרך להימנע מהן, או לכל הפחות להקטין את הסיכויים שהם יופיעו. כיצד? ובכן התשובה לכך מקומה אצלנו במילאן מדיקל, בתור היותנו מרכז המתמחה בהרזייה, ובכלל זה כמובן שגם בתרופות להרזייה ובוויגובי בפרט.

את הופעתן של תופעות הלוואי של תרופת הוויגובי, אנו ממזרעים משמעותית על ידי ייעוץ רפואי מקדים ומעמיק, שבמהלכו אנו מתאימים למטופל את התהליך הטיפולי הטוב ביותר עבורו. חשוב להבין, שהתרופה משפיעה באופן שונה על כל מטופל ומטופל, ובהתאם גם אופן הנטילה שלה צריך להיות אינדיבידואלי.

קצת על המחיר: כמה עולה כל התענוג?

רגע לפני שנסיים, ודאי תהיתם לעצמכם כמה עולה התרופה, וגם בשביל זה אנחנו כאן. אם כן, מאחר שהתרופה הגיעה לארץ רק לאחרונה, המחירים עדיין גבוהים יחסית, והמלאי מצומצם. בשל כך, מחיר התרופה עומד על כ-1,000 ש"ח בממוצע בחודש, כאשר המחיר ההתחלתי הוא כ-760 ש"ח, והוא יכול להגיע גם למחיר של כ-1,250 ש"ח לאחר שהמינון גדל עם הזמן.

ממה מושפע המחיר? קראו עוד בכתבה וויגובי מחיר

מילאן מדיקל: ייעוץ רפואי איכותי וזמין און ליין

ראינו היום שלוויגובי לא מעט תופעות לוואי בדרגות שונות, כאלו משמעותיות יותר וכאלו שפחות. כך או כך, על מנת להימנע ככל הניתן מהופעתן של תופעות אלו, וכן כדי למזער את השפעתן במהלך נטילת התרופה, מומלצים לנקוט ב-2 אמצעים חשובים:

  1. שיחת ייעוץ מקדימה עם צוות המומחים של מילאן מדיקל, שיספק לכם את כל המידע והאזהרות הדרושות לכם על מנת לעשות שימוש נעים ופשוט בתרופה.
  2. מעקב צמוד של המומחים שלנו תוך כדי תהליך נטילת התרופה, מהתחלה ועד הסוף.

אלו, בתוספת שירות אדיב, מקצועי ואיכותי של כלל העובדים במילאן מדיקל, יוכלו לספק לכם שימוש מיטבי בתרופה. כיצד ניתן לקבל את התרופה והמרשם? ובכן אצלנו במילאן מדיקל תוכלו לקבל את המרשם והתרופה און ליין, במהירות ובקלות!
לחצו כדי לראות את סיפורי ההצלחה שלנו!

צור קשר

הצטרפו לקהילה הרשמית של וויגובי בישראל! וויגובי ישראל

כמו לכל תרופה, גם לוויגובי תופעות לוואי שונות, כאשר חלקן עלולות להיות מסוכנות. עם זאת, לצד ייעוץ רפואי מקדים, וכן בליווי רפואי לאורך התהליך, תופעות הלוואי אינן אמורות לקרות.

קודם כל התשובה היא כן, ניתן להימנע מתופעות לוואי כאלו ואחרות של תרופה הוויגובי. זאת, נבצע על ידי ליווי רפואי צמוד ובקרה של מומחה בתחום לאורך כל התהליך, וכן הצמדות הוראות הייעוץ הראשוני.

ישנן תופעות לוואי נפוצות יותר כגון הקאות, בחילות ושלשולים, לצד תופעות לוואי נדירות כגון בעיות כאלו ואחרות במערכת העיכול, רמות סוכר נמוכות בדם ועוד.

קבלת מרשם לוויגובי הינה שלב מחייב בקבלת התרופה עצמה, וזאת ניתן לבצע אך ורק על ידי רופא מומחה בתחום. אצלנו במילאן מדיקל, תוכלו לקבל מרשם און ליין עד הבית, בקלות ובמהירות.

וויגובי Wegovy תופעות לוואי: כל מה שצריך לדעת על התרופה - כל מה שרציתם לדעת

הכירו

את ערוץ היוטיוב שלנו

עם מיטב המומחים של מילאן מדיקל

בדיקת התאמה בחינם

קבלו בדיקת התאמה בחינם !
עם אחד מצוות המומחים של מילאן מדיקל

דילוג לתוכן