וויגובי Wegovy החזר מביטוח פרטי: האם ניתן לקבל החזר מהביטוח?

תרופת הוויגובי הגיעה ארצה ממש לא מזמן, וכעת היא הופכת לתרופה המרכזית עבור ירידה במשקל. עם זאת, בשל המינונים המשתנים, ההיצע הנמוך יחסית עד כה והביקוש הגבוה, מחיר התרופה לא נמוך ביחס לתרופות האחרות בשוק, ועל כן רבים עדיין מהססים להתחיל את הטיפול. אז כמה עולה התרופה, איך באמת אפשר לדעת שמדובר בתרופה הטובה ביותר עבורי, וחשוב מכל - האם אפשר לקבל מחברת הביטוח עבור וויגובי החזר כספי? על כל זאת ועוד נדבר ממש עכשיו!
שולחן עם דפים של סיכומים רפואיים

על תרופת הפלא לירידה במשקל כבר שמעתם? הכירו את Wegovy

עד כה, אחת התרופות לירידה במשקל המוכרות ביותר בתחום, הייתה תרופת האוזמפיק. עם זאת, ממש לאחרונה, בתחילת חודש אפריל 2024, יצאה הנחייה מטעם משרד החינוך כי תרופת האוזמפיק אינה תשומש יותר עבור ירידה במשקל, ויש להפנות את המטופלים לתרופות אחרות ובפרט לתרופת הוויגובי, אחת השאלות שמעסיקות את המשתמשים היא האם ניתן לקבל עבור וויגובי החזר?

בנוסף תרופה זו, הייתה בשימוש נרחב מחוץ לארץ, והגיעה אלינו ממש לאחרונה לשימוש חוקי. מדובר למעשה בזריקות הרזיה בעלות תוצאות מוכחות ומרשימות במיוחד, שנכון לעכשיו ביכולתן להוריד עד 20% ממשקל הגוף!

כמה עולה לרכוש את תרופת הוויגובי?

מי שחשב כבר להתחיל טיפול תרופתי באמצעות Wegovy, ודאי תהה לעצמו כיצד ניתן לקבל את התרופה, וכמובן מהי העלות הכרוכה בכך. אם כן, קבלת התרופה מותנית במרשם רופא ובעמידה בתנאים עליהם תוכלו למצוא בפירוט יותר אצלנו במילאן מדיקל, אך על המחיר נדבר ממש עכשיו.

ובכן נטילת התרופה מתבצעת על בסיס מינון ובאופן הדרגתי כזה, המשפיע ישירות על מחיר התרופה. לפיכך, העלות ההתחלתית של התרופה עומדת על כ-760 ש"ח, ומגיעה עד לסכום של כ-1,250 ש"ח בהתאמה למינון הגבוה ביותר אליו מגיעים בשלביו האחרונים של הטיפול.

ואכן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר במחירים גבוהים בפרט במינונים גבוהים, אך חשוב להבין שמדובר עדיין בהיצע נמוך יחסית שכן זוהי רק תחילת דרכה של התרופה בארץ, ולכן המחירים בהתאם.  כמו כן, ישנן חברות ביטוח שמספקות עבור רכישת וויגובי Wegovy החזר, ועל כך נדבר ממש עכשיו.

וויגובי Wegovy החזר: האם ניתן לקבל החזר מהביטוח?

כאמור, עלות תרופת הוויגובי בהחלט גבוהה, ועומדת בממוצע על סך של כ-1,000 ש"ח בממוצע בחודש. אז מה עושים אם יש צורך בתרופה אך הכיס חנוק? ובכן לשם כך רבים מאיתנו משלמים לחברות ביטוח הבריאות הפרטי.

נתחיל ונאמר שכן, בהחלט ניתן לקבל עבור וויגובי החזר מביטוח פרטי, שכן לרוב, חברות אלו מספקות ביטוח תרופות אשר משתתף או מספק מימון מלא עבור תרופות שאינן בסל התרופות. כיצד מקבלים את ההחזר במקרה של וויגובי? לשם כך עלינו לעמוד ב-3 תנאים בסיסיים:

  1. על התרופה לא להיות כלולה בסל הבריאות הממלכתי.
  2. התרופה אכן נועדה לטיפול במצבו של המטופל, כלומר ישנה הוכחה לכך שהמטופל זקוק לתרופה הספציפית הזו.
  3. מדינת ישראל אכן מכירה בתרופה כתרופה שנועדה לטפל במצבו הבריאותי של המטופל.

לאחר מכן, תוכלו לפנות לחברת הביטוח, ובהחלט לקבל החזר עבור ההוצאות בגין נטילת הוויגובי.

שולחן עם קוביות עץ עם ציורים שקשורים לעולם הרפואה ויד מניחה אותן

כך תוכלו לבחור את התרופה הטובה ביותר לירידה במשקל

מי שחקר מעט לעומק או בקיא בתחום קצת יותר, ודאי יודע שמעבר לתרופת הוויגובי קיימות תרופות נוספות לטיפול במצב של השמנת יתר או עודף משקל. אז איך ניתן לדעת מהי התרופה המתאימה בצורה הטובה ביותר? ובכן תחילה נציג בפניכם חלק מהתרופות הקיימות בנושא.

התרופה לירידה במשקל אופן הנטילה ייעוד התרופה הראשוני
וויגובי על בסיס זריקה מוכנה מראש התרופה פותחה לצורך סיוע בירידה במשקל
סקסנדה על בסיס זריקה מוכנה מראש תחום הטיפול של התרופה הוא עבור מקרים של השמנה
ריבלסוס טבליות במינון על פי הוראות רופא השימוש המקורי בתרופה נועד עבור מחלת הסוכרת

 

אם כן, הבחירה בתרופה הטובה ביותר, תתבצע על בסיס ייעוץ של רופא מומחה שבקיא בתחום ומכיר את מכלול ההיבטים של המקרה האישי של המטופל כמו את כלל היכולות של התרופות האלו. אצלנו במילאן מדיקל, תוכלו ייעוץ אישי שיספק לכם את כל התשובות הטובות ביותר באופן אינדיבידואלי.

רגע לפני שמקבלים על וויגובי החזר: איך לדעת שהתרופה אכן מסייעת לי?

רגע לפני שנסכם, חשוב לנו להבהיר כיצד ניתן לדעת שהתרופה אכן משפיעה עליי. אם כן, באופן כללי ניתן פשוט לשים לב לשינוי. כמו כן, מומלץ יותר לבצע מעקב רפואי צמוד שיפקח על התהליך. אצלנו במילאן מדיקל, ישנו צוות אחיות שמחייג למטופלים אחת לשבוע על מנת לבדוק ולמדוד את קצב הירידה במשקל וכן על מנת לייעל את תהליך הירידה במשקל והשימוש בתרופה.

כך, נוכל להיות בטוחים שאתם עוברים את התהליך בצורה היעילה והבטוחה ביותר. חשוב להבין שהתהליך הינו אינדיבידואלי ודורש התאמה וביקורת של צוות מיומן, ולכן חשוב לדאוג לפיקוח מבוקר.

מילאן מדיקל, יורדים איתך לאורך כל הדרך!

לסיכום, תרופה הוויגובי היא אחת התרופות היעילות והאיכותיות ביותר בתחום הירידה במשקל וטיפול במצבי השמנה ומשקל עודף. אם אתם זקוקים לייעוץ רפואי, קבלת מרשם או קבלת התרופה, אצלנו במילאן מדיקל תוכלו למצוא את כל אלו, עד הבית ובמהירות רבה, לצד תוכניות טיפול אישיות.

כל זאת, הודות לצוות הרופאים והמומחים שלנו, שעומדים לרשותכם בכל רגע, ומסיעים לכם יד ביד לאורך כל תהליך הירידה במשקל. כמו כן, חברות הביטוח יכולות לספק לכם עבור וויגובי החזר, כך שגם העלות הגבוהה כביכול לא צריכה להרתיע אתכם.אז קדימה, למה אתם מחכים?
לחצו כדי לראות את סיפורי ההצלחה שלנו!

צור קשר

הצטרפו לקהילה הרשמית של וויגובי בישראל! וויגובי ישראל

כבר לא. לאחרונה משרד הבריאות אסר על מכירת אוזמפיק כתרופה לירידה במשקל כיוון שזו אינה מיועדת לכך מלכתחילה. במקום זאת, תרופת הוויגובי עומדת לרשות המטופלים שמסייעת בירידה במשקל.

קבל מרשם לתרופת ה Wegovy מותנית בעמידה במספר תנאים ביניהם גיל מינימלי ומדד BMI מסוים, אשר מעיד על מצב משקל הגוף ביחס לגובה המטופל. לאחר כל אלו ובאישור של רופא מוסמך, תוכלו לקבל את המרשם הרצוי.

מינון התרופה הינו הדרגתי ועולה ככל שמתקדמים בשלבי הטיפול. תחילה, המינון עומד על רבע (0.25) מ"ג, כאשר המטרה הסופית היא מינון של 2.4 מ"ג לזריקה. הדרגתיות זו נועדה על מנת לבנות תהליך טיפול נכון ואיכותי.

כיוון שהמינון משתנה, מחיר התרופה משתנה גם הוא בהתאם. עקב כך, עלות התרופה מתחילה ב-760 ש"ח עבור המינון ההתחלתי, ומגיעה לסכום של כ-1,250 ש"ח בשלבים האחרונים של התרופה. בממוצע, מדובר על 1,000 ש"ח בחודש עבור קבלת הזריקות.

וויגובי Wegovy החזר מביטוח פרטי: האם ניתן לקבל החזר מהביטוח? - כל מה שרציתם לדעת

הכירו

את ערוץ היוטיוב שלנו

עם מיטב המומחים של מילאן מדיקל

בדיקת התאמה בחינם

קבלו בדיקת התאמה בחינם !
עם אחד מצוות המומחים של מילאן מדיקל

דילוג לתוכן